When you find me

Vad har hänt?

Man kan ju tro att jag har blivit sjuk.. Jag har haft städat i mitt rum nu i kanske, ah två veckor. Jag bäddar sängen everyday och plockar undan allt efter som. Förstår inte själv vad som hänt. Men jag gillar de. Och något som gör att jag vill hålla det som det är också är nog mina fina Ikea besök. Vuxenpoäng igen då jag och Stina lämnar butiken med en fet möbel, en hylla och två kassar - sweet! Nice feeling när vi fick fälla ett säte i bilen och lasta in klippen. Nej jag gillar det här med friheten och göra vad jag vill när jag vill. Stackars er som inte har körkort tillexempel, ni anar inte vad ni missar. Drive in på donken osv osv osv....

Jag har så sjukt tråkigt just nu så det är synd om mig. Men ska nog placera mig i sängen med någon lame film. Eller mer vuxenshit med en bok kanske. Äsch, vi får se. Imorgon ska jag tydligen jobba också..

Kommentarer
Postat av: emms

åh jag är avundsjuk. hatar att min cykel står ute i snön. jag kommer fan ingenvart.

2010-03-05 @ 20:15:11
URL: http://emmspersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0