Kicken vart är den? Kicken, vart tog den vägen? Hela livet var ett disco, hur kunde det bli så svårt..

När man ligger hemma om dagarna så har man ganska mycket tid över.. Så nu tror jag att jag har kommit på vad jag ska ha för studentklänning. Hoppas bara det skulle kunna bli lika bra i verkligheten som i mitt huvud.

Nu gäller det bara att hitta någon som kan sy upp den åt mig. Duktiga Åsa är påtok för upptagen så det blir till att leta efter dom här som är lite sämre, men det får väl duga..hehe. Senare ikväll är min plan att slänga upp lite listor på vad jag vill ha på mottagningen och så i mor & fars ansikte. Dom är lite små trötta efter att ha åkt buss från Barcelona, men kunde ju inte bry mig mindre. Min student är lite viktigare än sömn känner jag! Haha, äckligt oskön.. 

Det är helt otroligt att jag tar studenten om lite mer än en månad. Det pirrar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0