Come what may

Den här veckan har gått så otroligt sakta, helt galet. Men nu är det äntligen lördag och klockan är tolv, vilket betyder att mamms och papps är på arlanda och där med är dom snart hemma! Jag har aldrig saknat dom så mycket som jag gjort nu - under den här tiden. Dom får aldrig åka utan mig igen. Frågan nu är hur ska det gå i Magaluf, kommer jag ha hemlängtan? Nje, tror fan inte de. Kommer nog inte ha så mycket att tänka på. Då är det nog mer - här och nu!
Men just nu är jag rädd och vill bara gömma mig i något hörn, fyfan va jag hatar att vara ensam!!
Stina Amanda och Åsa var här för att kolla när världelösa Sverige förlorade. Fyfan! Skit grejer, orkade inte titta tillslut. Men som sagt, nu sitter jag här själv, jag fryser och tittar helatiden ut igenom fönstret. Ut i skogen! Waaah, usch va vidrigt det är.........

Ska hoppa på m & p när dom kommer, och sedan sova. Är så trött, Krisse24 sov ju här inatt, och vi hade en del att prata om. Blev lite för sent igår med andra ord. Imorgon ska jag städa mitt rum och umgås med mina fina föräldrar. Måste träffa mina små hjärtan också, Tilia och Freja. Har inte sett dom på två veckor - dålig kusin jag är :( åh, mina bebisar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0