I should know who I am by now

Fryser ihjäl snart, och dör av trötthet. Förstår inte varför jag sitter uppe och kolla skor och klänningar om och om igen, vad är grejen? Fast det gör inte jätte mycket att jag är trött, för jag kan sova ut imorgon, såå skönt!

Okej, idag har jag bestämt mig, jag ska lägga av. Jag ska lägga av med att äta så mycket skit. Jag kommer rulla fram snart och det vill jag faktiskt inte. Så helt seriöst, skärpning nu! Idag åt jag min sista godis på en vardag. Jag får äta godis en dag i veckan, fredag eller lördag - eller speciella tillfällen. Tillexempel när jag inte har tillgång till något annat, då är det okej att äta. - haha, jaa okej jag gör allt för att få äta candy. Men grejen är den att om jag klarar det här nu så har jag lyckats med något jag faktiskt trott ska vara omöjligt. Men som sagt, inge godis! Och.. jag ska verkligen försöka hålla mig även då jag får äta. Because, this is not fun. Någonting har hänt.. Snart kommer jag inte kunna ha mina jeans. - haha, okej riktigt så långt har det inte gått.. men ändå. nej, jag pallar inte! BORT MED GODISET OCH LYCKA TILL!

höhö tänker ni, aldrig att hon klarar det! fine, just därför ska jag göra det


Kommentarer
Postat av: Josefin

Bra där :D jag tror du klara det utan problem :D

2009-01-30 @ 11:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0